Meld je aan voor de Algemene Ledenvergadering 2020

In 2020, Nieuws

Lid van ABHB? Dan nodigen we je graag uit voor de jaarlijkse ALV/ledenbijeenkomst op maandag 9 maart 2020. De bijeenkomst ziet er iets anders uit dan het afgelopen jaar. We hebben gemerkt, gehoord en begrepen dat leden vooral het informele gedeelte waarderen: gewoon even met elkaar over het vak praten en gezellig bijkletsen onder het genot van een hapje en drankje. Daarom starten we de avond met een heerlijk dinerbuffet.

17.00 uur: ontvangst met een drankje
18.00 uur: start van het dinerbuffet
19.00 uur: Algemene Ledenvergadering en huldiging jubilarissen
21.00 uur: borrel

Kortom: het wordt een leuke en gezellige avond waarbij je gebruik kunt maken van een heerlijk dinerbuffet, drankjes en koffie/thee.

De Schakel Vergader- & Congrescentrum
Oranjelaan 10
3862 CX Nijkerk

Meld je aan

We rekenen op alle ABHB-leden – wel zo gezellig! – en willen graag weten wie we deze avond kunnen verwachten. Vooral voor het reserveren van het dinerbuffet is aanmelden erg belangrijk. Want we willen natuurlijk voor iedereen genoeg hebben, zodat je niet met een lege maag aan de Algemene Ledenvergadering begint. Dus meld je aan!

Zie je geen aanmeldformulier, log dan eerst even in en vul daarna het formulier in. Bekijk je dit bericht op je mobiel? Klik dan eerst op het pijltje in het midden bovenin op je scherm. Er klapt een paars vlak uit met rechtsbovenin de login.